Varför sprutar han inte!

JAG ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!
Har lämnat mina systrar i förorten för sthlms singeltätaste stadsdel!
Jag orienterar mig på ica och spanar in ensamma killars kundvagnar. Man kan lära sig mycket av personen av att bara spana i vad dom handlar.


Jag kan göra Shårre gald och berätta att jag träffade min bög i fredags.
Vi träffades ute på Solidaritet och det slutatde som förväntat ;)
 Dock så kan den mannen forfarnde inte komma??? Whats up with that....



Han är förmodligen gay eller bi. Han får ju upp den men fan va jag har jobbat och ingenting händer.
På lördags morgonen var det jobb så på 10 minuter hann jag slänga upp honom ur sängen och ha sönder en lampa. Stakarn gick oduschad med håret åt alla håll (likt en trasdocka) hem till sin lilla student lya.



Jag blir rädd, det här ser ut som min pappa!
/ Sushi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0