vad jag gjort!


Det är det som är det kluriga.. Fan, dum dum dum (måste sägas igen).

Jag har haft det trevligt i sänghalmen, riktigt trevligt. Men med feeeel person med betoning på FEL! :)
Jag skulle göra om det, skulle kunna ha det som rutin en gång i veckan bara för att få mig ett skjut!

Han fick kriga, lääänge.. Aldrig röra innanför till en början.. Utan han skulle charma mig hade jag bestämt, naffsa lite på halsen, röra vid mig and so ooon!

Det hela slutade några orgasmer senare och med skavsår.

Ni vet vem jag talar om. Kan inte hjälpa det, sexet e fan bra!

Kommentarer
Postat av: Svenne

JEEEEEEEEEEZEZ

2008-11-13 @ 20:41:51
URL: http://jdcoke.blogg.se/
Postat av: Shårre

Rosé??

2008-11-13 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0