I fucked i gay man and i liked it !

Jag träffade honom på en inflyttnings fest till min bästa gay kompis, han var i sällskap med en man som min radar snurrade, tjöt och blinkade rött om. I´v should have seen the signs....
Han var så charmig jätte trevlig, och kropp som en oxe. Muskulös.. en riktig man. Visste precis hur jag skulle föras.



I sängen var jag så överumplad över de fysiska fördelarna, mina senaste äventyr har ju tråkigt nog alla gåt i xs size.
Men han var inte särskillt passionerad, och kunde heller aldrig komma.
Det finns ingen kvinna som i längde vill vara med en man som aldrig kommer. Visst 3 sekunder är inget att hurra för men kom igen efter 60 minuters friktion har man ju fan skavsår.

Ingen trodde på mig när jag berättade att jag trodde att han var om inte bög så bisexuell. men mer och mer klarnade för mig.
Jag tog med mig Shårre ut på äventyr med i hans och kompisen från hemma festen. Och mycket riktigt var hon övertygad när hon fick se de ömma blickar, flörtande och kroppspråk som sa- i jst wanna make sweet sweet lovw with, som pågick mellan dom två. 

Shårre var nog mer i shock än vad jag var, eller kanske lite ledsen för hon gillade verkligen honom. Mer än vad jag gjorde.

Jag har inga problem om han var bi, det kanske tilloch med var hett.. ;P
 Men jag tor på allvar att dom 2 gillar varandra. Så det var sista kvällen vi gick hem ihop, men festa hoppas jag kunna göra ihop med båda.

Mitt manliga umgänge är ju idag till 90% bögar. Måste kanske ändras på när jag nu när det gått så lång att jag ligger med dem ... ;)
LOVE to ALL my BOyS what WOuld i do with out you!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, snopet :P

Ja, att ställa om är fan inte lätt. Och för att kunna somna tidigare på kvällarna måste jag komma upp på morgonen, men det är ju fan omöjligt!?

2008-11-13 @ 11:02:37
URL: http://freerida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0