kuk uppdate

För er som inte vart med från början eller som undrar vad vi flickor skriver om ska jag nu ge en liten snabb info om vad som hänt SB700 fram tills idag.

MRS C fick sitt namn när hon som sista medlem klev in i sb700 för att hon då befann sig i ett väldigt seriöst förhållande.... men nu är det slut, end of story... så här med döper jag om MRS C till MISS C az MISS CRAZY... cous thats whats your new life are going to be crazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så på nya ben stor hon nu med hela världens män framför sig, där av tycker jag att du slutar att ligga med "fel" män... vilket är hennes ex, som jag för övrigt kommer att spotta framför hans fötter när jag stöter på honom...är jag full kör jag ner fingrarna i halsen och spyr på honom.





Shårres nya kk är en docktor, het....lite sadistisk då deras säng alltid står en meter från väggen.



 Detta talar för sig själv ;) eller hur shårre ... :D (fina trosor.. top notch)

En sovlaki kretsar också runt i shårres liv. Han och sin kebab kompis tog oss med på bio för nårga helger sen, dubbeldejt, slutar aldrig bra.
Sovlakin han är egenföretagare, har cash, ser bra ut.. men vilken jävla attetyd. Men jag måste säga wow shårre du har jobbat upp dig. Inga mer jävla B band medlemmar... som "spelar" i ett band (hemma i mammas garage) eller betalar för att få spela på en fritidsgård, eller kärrtorps kommun "festival" nej nej nej... du ska ha män.

Jag har bra inflytande på shårre, vi har i 2 månader vart sabos i kukcasa, men om en månad går vi skillda vägar..
Mer info kommer.

Frekk är fortfarnde gift, hennes Turkiska korv och hon letar lägenhet och kör fullt ut för familje livet.


Sushi... jag vad ska jag säga... ligger inte med mini korvar men med bögar... ;) Dejtade en kille jag misstänker är bi, och kär i sin bästa killkompis.
Har satsat som fan med ett nytt jobb och ordnar med en stekig lägenhet till jul. Ett representabel hem för mina hemsläp med en härlig bubbelpol för de som får stanna och äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Svenne

HAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-11-14 @ 19:50:14
Postat av: Shårre

du smutskastar min rocker! han har spelat på många braaaaaaaaa ställen.. hahah

2008-11-15 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0