Shårre äntrar Sb7000 scenen

Härligt att bloggtorkan är över!

Ska försöka sammanfatta den här händelserika helgen kort.

I fredags var det Halloween-partaj hos våra kära vänner. Trevlig tillställning som resulterar i för mycket vitt för mig, fyllemess med Dicken och ett jävla dumt beslut att åka dit. Mitt i natten, kommunalt, till andra sidan stan. När jag väl kommer fram till jordens ände svarar inte fanskapet. (Känner aningar till en favorit i repris a la Jesper på Ringvägen..)
Har panik, försöker krossa rutan med mina heels, vilket såklart inte fungerar efter som alla portar verkar ha plexiglas nu för tiden. Min sista utväg blir att dunka på grannens ruta. Har tur och ut kommer en chipp-chopp pojke på 25+. Kommer in till aset, hittar honom däckad i sängen, och blir kallad Camilla. Hm. Ger idioten en utskällning och somnar, drar därifrån fort som fan innan han hinner vakna på lördagsmorgonen. SVIN SVIN SVIN!

Lördag då, är splittrad angående utgång, men det slutar med att jag och Sushi drar ut. Möter upp Doktorn, slippras lika fort då han vill till Cafét och vi till Ambassadeur. Jag hånglar med 2 snubbar på Ambassadeur. 2 stycken? Va? Jävla ludrigt. Det visar sig att den ena är gay, eller åtminstone bi. Den andra är en grekdude. Möter upp Doktorn senare och tar en promenad hem till honom, har det najs och somnar. Vaknar, har sex.. Väldigt bra, tills han plötsligt drar ut ballen och jag skådar en blodpöl a la Stockholms blodbad på hans, säkert, svindyra lakan. KUL! Kul kul. Tack Sushi för att jag är underkastad dig och måste ställa om min mens efter din jävla mens. Som tur var är han ju faktiskt Doktor och tog det hela väldigt bra.
Skyndar mig hem och har ångest. Börjar ramla in mess på mobilen, blir erbjuden bio och dubbeldejt med greken och hans kompis. Bangar först, men sen inser jag att det kan va en kul o spontan grej så tar med mig Sushi och drar in till stan. Den här greken är ett mysterium. Varannan minut är han normal och jävligt het å attraktiv, nästa stund känns han creepy. Har fått mess idag också, ska träffas på onsdag. What to do.

TJEJKVÄLL inom en, behöver prata av mig.




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0