Skinny Bitch with PRO AIM

Projekt Skinny Bich har startat. Jag ska dokumentera efekten av mina nya pro aim shots.
Enligt  PRO AIM  ska shotsen hjälpa dig  att få en längre och högre mättnads känsla. Den innehåller havre & palm olja som når längre ner i magtarmkanalen- samma efekt som vid en kraftig måltid.


Liten mjukstart nu i helgen, tog min första shot lite för sent i går.
Man ska ta en till frukost för att känna sig mättare inför lunch. Sen en vid lunch för att minska hungern inför middag.
Ska försöka ersätta lunch med Alevo soppor och annat som inte bestiger mer än 100 kcal/ komplett måltid.


Kickboxningen kommer igång på allvar från och med  måndag, dessa 2 förkylnings veckor har stat sina spår.
Jag har shots för  2 månader, sen ställer väl jul till det för mig, men nu jävlar.

Foto domumentation följer.

Kommentarer
Postat av: danni

heya, hur funkade den där ProAim shots? Blev det någon mättnadskänsla?

Håller på och går ner från 67 till 60, är less på att vara en hungrig, grinig biiatch :-(

Svara gärna genom mail elelr kommentar :-)



ha det!

btw, gilalr din blogg

2009-04-04 @ 13:03:05
URL: http://danco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0