I dont wanna were a condom!

Efter hemkomst från Barca träffade jag Mr i dont wanna were a condom på Shårres syster påkostade bröllop.

Eftersom jag är en fin tjej fick bröllopskvällen sluta med champagne och endast lite hångel. Men helgen därpå ringde jag honom och han hämtade upp mig i stan efter en utekväll.


Hemma i hans "stall" blev det inte mycket aktion.

2 anledningar till att sushi inte kommer till skott..

Liten utrustning

Och absolut inte med han som inte använder kondom!



Det finns ingen vettig anledning till att inte använda kondom med en person man inte känner. Han har väl ingen aning om vad jag kan gå och bära på.


Där satte jag mig på tvären, det blir inget ligga här.

Efter det hördes vi inte av.  

Men herrn är oundviklig då han står som garderobiär på en av våra ställen.

Man får se saken från den positiva sidan jag betalar inte längre garderob när jag är där ;P

Nästa steg är att slippa betala inträden men då får man bortse från sina principer som minikukar och kondomvägrare... Är det värt det ?

FUCK NOOOOOOOO!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0