hoho jag är ny knullad!


Hej Kära älskade ni!!!

Döm mig inte, spotta på honom om ni vill när ni ser honom..

Igår hade vi simning i skolan, jag och MR XXX hamna i bubbelpoolen tillsammans, pillilillll..
Jag skriver arbete med en klasskamrat efter simningen är slut, och åker sedan hem, Vänder med bussen som går 19.57. Vi köper julmust, ben&jerrys och cigg sedan har vi massa massa sex.. Vi vaknar imorse, vi har sex!!

Jag tycker om sex! :D

Gottago, snart kommer min grupp så ska vi planera en examination på måndag.

PUSS

(Btw, ser att mitt namn ändrats)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja!!!!!!!! becaus its time to go on!!!!!!!!!!!!

2008-11-20 @ 21:24:45
Postat av: Shårre

Gör det som känns rätt,om du trivs med det så do it!!!

2008-11-22 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0