den kvinnliga motsvarigheten till en psykopat

Hmm. Ja. Sitter alltså och googlar på mitt namn. Får fram en Lunarstorm-profil med en nytagen bild på mig. Lunarstorm använde man väl för typ 8år sen, så att det är ju inget gammalt som ligger kvar på nätet. Skaffar ett eget konto så jag kan se skiten, hittar hur mycket bilder som helst på mig, mina kompisar, min familj, semester-bilder, bilder från min systers bröllop etc etc..

I "gästboken" finns det över tusen inlägg, majoriteten från störda killar. Kontot har funnits sen i augusti 2007. AUGUSTI 2007! Fatta att den här sjuka människan har suttit och snackat med psykkillar med mina bilder och min identitet dagligen i över ett års tid. Och hon har använt mitt riktiga för och efternamn, så vem som helst kan gå in på Eniro, whatever, och söka upp min adress och mitt telefonnummer hur lätt som helst. Jag blir fan mörkrädd. Funderar helt seriöst på att radera mitt Facebook-konto och aldrig mer vara medlem på nån jävla community i hela mitt liv. Hon har tagit alla bilder från Facebook. Ska polisanmäla den här jävla subban stenhårt.

För övrigt så tror jag att jag börjar tycka om min doktor lite för mycket. Han är så bra. Jag blir tokig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0