Dejt hos en Narcissist

Igår var jag hemma hos den här greksnubben. Drack vin, blev matad med oliver (otippat..) och melon. Men oj, vilket ego en kille kan ha! Han tror för gott om sig själv och sina två aktiebolag han driver. Fine, självförtroende är bra, men det måste finnas lite balans va. Han tror att han är universums mittpunkt och försöker hela tiden testa mig om hur mycket jag kan. Väldigt irriterande och otändande. Ena sekunden är han hur gullig och mysig som helst, nästa sekund är han en dryg jävla narcissist. Multipel personlighetssyndrom. Byebye, han flyttar dessutom till LA i februari. (Hans mål är att bli dollar miljardär. Wish him good luck.)



Kommentarer
Postat av: frekk

JAG VILL OCKSÅ BLI MATAT MED OLIVER AV EN GREEEEEEEK

2008-11-06 @ 23:07:16
Postat av: Shååree

haha. jo men lite hett är det, kan inte förnekas!

2008-11-07 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0