Sex, crabs and drugs!

En vecka som var helt galen, sprit och pesto levde vi på!
Så mycket som hände i barcelona, vi får berätta vart eftersom.
Sex , flatlöss, spöken, dåådar, minikukar,skumpartyn.. hashplantor... strandfylla..

Det finns 3  män som är värda att nämna i bloggen från denna resa.

Italiernan- underbar, rolig och så het!!!!!!!!
Dock förstörde frekk alla mina chanser med denna man då hon gormade på fyllan att jag hade flatlöss! Grundat på ingenting... och  inga komentarer...

Fransmanen nr 1 träffade jag på Opium. Han fick följa med hem men efter att ha sett honom i duschen var en av mina priciper där igen och spökade. Jag låg som ett U i sängen med honom, höll min punani så långt bort som möjligt. Fuck prinskorvar!




Fransman nr 2
Jag hade dömt fransmännen, men den här var annurlunda ! Gud va het han var. Vi träffades på skumm party uppe i bergen. Varmt fuktigt och skumm mmm thats a party!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0