The perfectirritation bitch!

Har gått upp lite tidigar för att göra mig Top NOtch! ska vara så jävla snygg på jobbet idag ;)

Stiger in på jobbet 20 min tidigare med två kaffelatte i handen, en till mig och en till chefen.
Idag ska allt göras perfekt, im going to be the perfect fucking employee  he got.
Köper med mig en cola light till hans dotter om hon ska stå i receptionen! för säkerhets skull!

Innan jag lämmnade jobbet i går hintade han att jag skulle komme lite innan och inte prick som jag gjorde i går.
Jag brukar alltid vara en 15  min tidigare för att förbereda men just i går  var jag tvungen och vända vid tunnelbanan för att min  mens eller a en liten blödning bestämde sig för att förpesta mina trosor. så det vara bara att vända!


Förklara det för eran nya martyr chef! Nej precis jag sket i det och valde att komma med rena trosor prick kl 12, inte efter 12 så tekniskt var jag inte försenad....

Men fan idag ska han få se ;)

SVIN!

image450  // TOP NOTCH SUSHI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0