EN STOR KNÖL!

Time to go to work!
Jag har krig med min nya chef :D precis som jag sa frekk. Han ska ta bort våran lilla  lunch vrå där vi har kyl och micro. Han tycker att vi kan äta ute varje dag.

Ringde till jobbet nu när jag gick up och fick det bekräftat att micron och  kylen fortfarnde står kvar. Vilket betyder att jag kan ta med mig mat hem i från idag igen.

Han är ett jävligt svin!

Det bästa var när jag sa att :
Då får jag prata ihop mig med några andra butiker eller restaurangerna och fråga om jag får låna deras lunchrum med kyl och micro...

då svarar han:
 Det tycker jag inte om att min personal ska gå runt och fråga sånt, då framstår jag som en idot som inte fixar det!

But guess what?  DU ÄR EN STOR KNÖL, IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0