Sushi hallucinerar!

Påväg hem efter reconstrukt shååres head (totally disaster, remind me to never do that again!) ; )

Tyckte jag höra min man ropa på mig. Jag hörde honom ropa mitt  namn och en scen spelades snabbt upp i mitt huvud:
hur allt var anorlunda och han hade åkt från andra sidan stan för att säga att allt skulle bli bra nu............
Sushi allt kommer att bli bra!

jag vände mig om och tittade men såg ingenting. fortsatte att gå när jag hörde honom ropa igen...
Jag börjar gråta  och inser hur mycket jag vill se honom komma gående mot mig på gatan. Följa mig hem krypa ner i min säng och säga attt allt kommer att bli bra, nu kan det bli vi igen.
Jag saknar dig så jävla mycket... och jag älskar verkligen dig mest av allt i hela världen..

Dura necessitas
Dum spiro, spero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0