SEX And The City!


Vad styr hon?  Snart snart kommer filmen. Då får vi veta *tihii*

image345

image346


Jag hoppas bara att slutet på filmen är tillräckligt bra för att filmen inte ska "förstöra" hela serien. Man har ju skapligt höga förväntningar nu liskom! Btw, kolla brudarnas klänningar på bröllopet... Är inte svart och rött förbjudna färger?  Jag borde ha koll men har inte. Haha

Mitt nästa bröllop ska va jäääkligt nice. Det enda som ska serveras är champange (i dryckersväg) inga jävla PepsiMax, ja ni läste rätt. Dock fick jag privilegiet att dricka skumpa, jag var ju bruden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar sex and the city och längtar som fan tills filmen kommer. Men jag tycker kläderna på bröllopsbilden är för jävliga, ingen utav dom har snygga klänningar..Väldigt konstiga färger för att ha på ett bröllop!

2008-01-22 @ 02:04:32
Postat av: Anonym

Rött är förbjudet på begravning, sýmboliserar blod.På bröllop ska bara bruden ha vitt - och man bör undvika svar, det symboliserar sorg.

2008-01-22 @ 10:20:24
Postat av: Frekka

Va bra, nu har man lärt sig nått

2008-01-22 @ 12:50:31
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Cineast

Svart betyder sorg, det ska man ju inte ha på ett bröllop. Vitt får bara bruden ha. Rött betyder att man har legat med brudgummen.
Bara Miranda som gör rätt.

2008-01-22 @ 17:28:18
URL: http://www.cineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0