Police Sushi tracks down Vasa

Hade en Hemma kväll igår, och lite ut tråkade googlade jag upp Vasas riktiga namn samt nyckel ord som kopplas till honom och hans personlighet:D

Hahaha fan va roligt detta var. Det dök upp allt från resultat av tävlingar från när han var en liten plutt, till poker resultat.
Men det bästa av allt var adressen till en blogg :D MOHAHAHAH! Hittade en blogg tillhörande en av hans närmare kompisar. Bloggen innehöll inlägg tillbaka tilll 2006 :D underbart!
image258
Efter att ha snokat omkring läst inlägga och hittat ett antal roliga bilder på mannen i fråga lyckas jag koppla i hop flera trådar och hittar en tjejs blogg. En tjej som jag mycket väl kände igen för vi gick i samma skola, hon klassen över mig :)

Hon beskriver en viss man i sin blogg (inga namn näms) men en magkännsla och alla detajer jag kopplat ihop stämer in på
 MR Vasa.
Om detta nu stämmer så har mina misstankar om att vasa går på Kokain styrkats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0