PLEASE DON'T STOP THE MUSIC

Det vi tjejer gör så jävla fel i är att vi överanalyserar precis allt som handlar om dudes. Smsanalys hit, samtalsanalys dit tills man bryter ihop. Nu ska jag sluta krångla till mitt liv och alltid bara följa magkänslan! No shit, jag tror att det är det enda som behövs.

SKulle jag vara jobbig skulle jag kunna skriva 89 stycken A4 angående vad jag ska göra med min man och så vidare. Men oavsett vad man bestämmer så blir det aldrig som man tänkt sig! Å andra sidan så blir det vad man gör det till. Iallafall precis för stunden. Bestämmer jag mig för att vara bitter så går allt åt helvete, bestämmer jag mig för att tänka "Skitsamma! Det löser sig" så LÖSER DET SIG! Bra va?

Ett antal problem jag har som jag i princip ger själva fan i är dessa:

Jag är helt PANK
Jag kommer få en betalningsanmärkning p.g.a mitt brinnande intresse för att beställa hem böcker från internet (...)
Min man bor i USA (!!!!!!!!!!)
Jag pluggar inte
Jag vill jobba tusen ggr mer än jag gör
Min morsa e cp och säger inte ens "Hej" till mig när jag kommer hem
Min farsa är förlamad och kan dö vilken sekund som helst
Mina bröst är små
Min kanin är död
Jag pendlar i vikt som en jävla idiot
Jag skulle egentligen ha vart i London nu och UTVECKLATS lite
Jag e rastlös men jag orkar inte ta tag i mina ambitioner
Jag hatar monogami men har gift mig
Jag är känslomärssigt störd, egoistisk och kall

MEN VEM BRYR SIG? JAG ÄR LUGN OCH INTE ALLS RÄDD FÖR DET!




Nu ska jag ut i världen igen och se vad den vill ge mig! Jag är ju trots allt gift med universums centrum! Jag är Gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0