Ödet

Satt på jobbet å kollade igenom lite kunder på skoj (skit kul, man hittar alltid något namn man känner igen). Hamnar på kontakt-kortet på ett säljföretag som ligger på gatan brevid oss. Tataa. Min första Kk! "Simona" ni vet. (Måste tillägga att Simona bara är ett täcknamn, detta är en människa av det maskulina könet).

Alltså. Han jobbar 2 minuter ifrån mig. Vad gör jag om han kommer in och handlar?! Blev chockad, sist vi hördes så jobbade han på On Off eller liknande i Upplands Väsby. Vad fan gör han i mina trakter? Blev tvungen att Googla lite (sneaky..). Det visar sig att han bor i porten brevid Mr.J, i Frekk's mans bostadsområde dvs. 5 min från min farsa. Där jag för övrigt ska bo på obestämd tid från å med imorrn eftersom jag inte pallar med min morsa, hennes man å min vidriga lillesyrra.

Sjukt. Han bodde i Upplands Väsby. Han kunde ha bosatt sig varfan som helst i hela Sthlm, men hamnar 5 min ifrån mig. Och jobbar på gatan brevid. Det är bara en tidsfråga tills vi träffas. Uäääh.


Men vad kan man säga om Simona. Han lärde mig sex. Han var ett svin. Jag fick urinvägsinfektion av hans balle och kissade blod. Han drog på en tre veckors semester och hörde aldrig mer av sig. Men jag gillade honom, han var en fin kille djupt därinne.
image318

Här e han, lilla ponken.


image319

Så där såg jag ut kvällen jag träffade Simona.
(Har inte kommit till det stadiet riktigt, att våga lägga ut för tydiga bilder på mig själv. Det kommer!)

Kommentarer
Postat av: Frekka

Vad ska jag säga? ÖDET BABY, ÖDET! Hur i heeeeelvete kan det bli såhär? Brevid ditt jobb, din farsa, din x-kk samt min husband. Ni kommer ses inom 1! Så nu blire till att va stylat 24/7 Shårre, man vet aldrig vart han kan dyka upp!

2008-01-17 @ 11:35:08
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Shårre

jag vet, jag
e rädd, om han kommer in måste jag gömma mig!!

2008-01-17 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0