Narcisisst, JAVISST!

I brist på intressant stoff till detta inlägg kommer jag lägga in samma nuditypic som alltid får ställa upp i denna arma blogg. Får helt enkelt ta lite mer nudepics. Men anyways, varsågoda.

image306

Ge mig en jacuzzi nuuuu!



Förresten.

sKinHeAdBabrbiEDolL verkar ha gått och  tagit livet av sig igen. Whyyy? Kan hon lägga ner projektet och sluta hänga med cpfolk? Eller jag vet inte. Det är inte mitt liv, men jag bryr mig.


Nu ska jag dejta min husband över datorn. Är han normal så kommer det inte finnas agressiva inlägg i bloggen om ett tag. Den som lever får se! :)


Slutligen så BÖRJAR JAG BLI OTÅLIG angående mitt nyinskaffade jobb på Espresso house. Vill dom gå i konkurs eller? Nä, just det. Ge mig baristautbildningen INOM EN!



Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Åh jag vill mer än gärna ha en jacuzzi jag med!

2008-01-15 @ 11:24:01
URL: http://kladhangaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0