Manligt tänkade 2008

Hade en himla rolig frågestund med min man nyss.

Han skulle inte var tillsammans med mig om jag va strippa ("man gnuggar björnar och tuttar då ju") eller knarkade.
Vem är han att säga till om något? Inte för att jag har några som helst planer på ovanstående (eller?) men hallÅ?

Nu ska vi ta en titt på honom. Han går omkring NÄCK mest hela tiden. Han går på Stripshower och "får björnar och tuttar gnuggade i facet" han lever rövare och prövar allt möjligt skit. Han dansar så jävla nära brudar att det ser ut som dom försöker befrukta varandra. JÄVLA OLDSCHOOL SYN PÅ FLICKVÄNNER! Han får, men inte jag?

Nu ska  han iväg på stripperier. Kul för honom

Jag e lack på riktigt. Kanske borde köpa honom en bok med typ Gudrun Schyman? Man vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0