Kukens blogg/narkomani (arbets)

VARFÖR SKA BLOGG.SE VARA INFEKTERAT AV CPSKADOR OCH LÅNGSAMHET???? JAG VILL BEJAKA VÅRA ÅHÖRARE MEN DET BLIR BARA MASSA STRUL NÄR JAG SKRIVET?!?!??


Idag har man gått ock skaffat sig ett till jobb. Espressohouse ska snart få förgyllas av min kungliga närvaro och underbara elegans. Så snart jag vet vilken Espressohouse det är jag ska börja i är det fritt fram att hämta ut en kaffeblatte utan extra kostnad... Muhaha. Först ska jag gå baristautbildningen, vilket kanske kommer ge mig praktik när jag är hos min husband the fucking states baby.



Från det ena till det andra. Jag har dragit på mig magsjuka light eller nått. Tror det är all jävla sojajölk jag bäljat i mig i tron om att jag är en human och ickemördande person (veggo) Har gått på toa minst 4 ggr hittils idag. Får nog se över det här med min nya kosthållning. Hrm. Innerst inne är jag en Tyrannosaurus rex som helst sliter mina maträtter i stycken strax innan tillagning. Mums.

Oj, här får man sms av MRSC som meddelar att hennes fjällvandring inte är så oskuldsfull som man trott. Min fråga till henne var "Super ni?" svaret blev, "Varje dag". Jaha, dra en skam om att man ska bli skogsmulle å sen supa som en galning. Är det inte lite dubbelmoral för dina kommande små bajselever? Skärpning MRSC 


JAG KAN MEDDELA ATT DET INTE HELLER GÅR ATT LADDA UPP BILDER! HADE JU TÄNKT LÄGGA UT ETT LITEN KLURIS TILL VEM SOM ÄR VEM MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, TYDLIGEN INTE


Kommentarer
Postat av: sarah

Tänkte tipsa om läsvärda bloggar i min blogg är det ok om jag länkar till er? Om inte så tar jag genast bort det.
Kramar

2008-01-10 @ 20:16:31
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se
Postat av: frekka

Do it sweetheart, JUST DO IT ;)

2008-01-10 @ 22:15:52
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: sarah

Tack höörni :)

2008-01-11 @ 10:23:49
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0