Kukar och Fittor! börja prata med varandra!

Har med lite hjälp ;) kommit fram till en jävligt vettig grejj.
Det handlar om relationer! Och i åtanke har jag min relation till min bästa kill kompis som kom att bli kär i mig ör att jag var dålig på att visa vad jag igentligen ville. Jag gav het enkelt ut fel signaler.

Efter att ha kommit till insikt med hur viktigt det är att vara klar med vad man igentligen vill. Man MÅSTE ge tydliga signaler, tala om för en kille  som man träffat eller håller påatt dejta, vad det ä'r man vill.

Vill man ha ett förhållande, eller kanske bara ett kk förhållande? Hur som helst så måste man göra det klart för sin motpartner.
Vad jag också kom fram till, är att det är var och ens egna ansvar, efter man har fått klartecken om vad sin motspelare vill, att styra sin kännslor.

image375

Man kan faktikst inte hjäpla om den andra blir kär i en. Om man gjort klart för personen i fråga vad man vill kan man inte sen gå och tänka hela tiden på att man inte ska ge fel signaler. När man från början har sagt som det är får man fan ha lite pli på sig själv.

Det är ju skit jobbigt att behöva gå omkring och tänka:

nej jag ska inte ringa då kanske han tror att jag är intresserad av honom (sen får man ju inte ringa varje dag)
Eller att nej om  jag är så här snäll kanske han missuppfattar det

Orka gå och vara rädd för allt man gör:
SÄG FRÅN BÖRJAN VAD FÖR RELATION DU ÄR UTE EFTER OCH TA ANSVAR FÖR DIG SJÄLV!

 Om man börjar få känslor för någon måste man säga det till personen, annars slutar det med att man sårar varndra!

Kommentarer
Postat av: Frekk

Visdomsord av Sushi! I love you

2008-01-28 @ 23:08:13
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0