Järn fri njutning!

I dag var det min stora dag! En dag jag längtat efter i 2 hela år.
Dagen då jag skulle få ta bort all jävla metall jag har i käfften!
Var annan månad i två år har jag tagit mig till tandläkaren för att spänna tandställningen.
 Jag har fått tagit bort 4 tänder!!!!!
Inte kunnat ätit äpplen på 2 år.
All mat har fastnat under min osexiga räls.
Jag har sett ut som 14 år hur länge som helst!
Mitt ex skulle varit extremt glad om jag hade tagit bort den tidigare så han kunde ha fått järnfri njutning!
Men nu jävlar är jag Top Notch! Boys here i come !!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Frekka

Järn med J por favor!

2008-01-14 @ 21:59:24
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0