Jag rapar, pruttar & bajsar!

Män kan nog inte i sin vildaste fantsi föreställa sig hur äckliga vi tjejer kan vara när de inte närvarar.

Jag och ferkk har en härlig mys kväll med vegitarisk wook, brie & Digistive,coca cola, pocorn och frukt tallrik. 
Vi må vara hetast på klubbarna, de mest skötsamma på jobbet, och de perfekta flickvännerna men i varndras sällskap är vi vidriga.
Giftiga gaser sipprar, sprängs ur allt möjliga hål. Snack om sex, bajs, spyor, bittergänget..... yes you name it!
Bilden av fina flickor försvinner så fort du stiger in för dessa privata dörrar.
image281

Under hela mitt 4 åriga förhållande med min självsfrenda pruttade jag inte framför honom en enda gång. Och inte förens 3 månader INNAN vi gjorde SLUT vågade jag säga till honom att jag skulle gå och bajsa :D

Fina flickor varken bajsar, rapar eller pruttar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! sant!

2008-01-14 @ 20:25:32
URL: http://jessicafinntvisst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0