il Padrino

Vad försiggår. Först vegg projekt, vad är det nu då? Kan man få vara med i flocken eller? Biatches.

Jag har mått förjävligt idag, spytt och haft mig. Jag spydde galla i ett stort glas som stod på mitt nattduksbord, jag skulle ha fotat å lagt upp det här! Det såg så jävla skabbigt ut. Jag är bra på att spy på äckliga ställen. När jag bodde on the otherside och hade härjat ute i Hässelby Villastad spydde jag i en popcornskål och ställde den under sängen. Och hittade den där två veckor senare.

Har precis hämtat ut ett paket från Cd-on. Har fått film noja! Jag köper nya filmer från jobbet hela tiden, nu har jag beställt jättemånga på nätet också. Gudfadern dvd-box (har redan Vhs boxen, så det var rätt onödigt..), Fight Club, Hooligans, Scarface, The Departed, Maffia Bröder, Big Fish och Sökarna (helt klockren!). Vet inte vad jag ska börja med, filmrace ggr 7000 blir det iaf. Skulle ha haft Singstar/Guitarhero/bärs -kväll, men jag ångrade mig i sista stund.

Jag hittade två gamla klasskompisars blogg, dom har tydligen dragit till L.A för att plugga. Det vore nåt.
http://www.frontrow-la.blogspot.com/


image338

På tal om Gudfadern. Marlon Brando var jävligt hot som ung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0