Hot Meditation Man!

Trött och irriterad sitter jag på tuben. Skitig å jävlig, finnig å irri sista dagen på mensen ,sen jävla är man på g.. lagom till lönehelgen också. 
Livet lättar till när jag upptäcker snyggingen mitt emot mig. Han blundar och jag hoppas att han ska öppna ögonen så man kan få flörta lite... hehe även i det skitigaste stunderna finner jag alltid tid för att flörta .
Får man respons ja då är det fan värsta över, då har de ju sett en i det värsta tillståndet! Eller hur?

Men mannen i fråga öppnar inte ögonen....... han sitter och mediterar!
Plötslig lyfter han händerna från knäna och formar en kub... sen rundar han till sin kub till en boll... Ett leende lägger sig över mina läppar. han lyfter upp bollen men lika fort släpper han ner den... Sen blev den en kub igen som han balanserar i sin ena hand...
image358

Jag höll på att dö.. jag ville så gärna lyfta upp och lägga min gym påse i händerna på honom... crepy guy.. men het! Han öppnade aldrig ögonen  jag han gå av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0