Helvete

Sweet.. :) Jag är en hårt arbetande kvinna med feta depressioner. Jag har skulder upp till tänderna, jag kommer inte kunna göra ett skit på minst tre år eftersom jag har betalningsanmärkningar å allt e bara cp. Jag vill bo själv, jag får inte vara ifred nånstans. På jobbet måste man slicka arsle på puckade kunder, när man kommer hem e det kaos här. Men kan jag stå på ett 1a hands kontrakt? Nej. Kan jag ta ett bostadslån? Nej. Får jag stå på ett fcking VISA-kort ens? Nej. Får jag stå på ett mobil abonnemang? Nej. Får jag köpa nåt på avbetalning? Nej.

Mitt liv e fucked up, jag ska stänga in mig å inte slösa en spänn på alkohol eller shopping, mat etc. Ringa till Fitt-fogden å höra hur jävlig situationen e å vad faaaaaan jag ska göra. Men frågan är, när ska jag hinna ringa dit när dom har öppet på vardagar till 4, NÄR JAG E FAST PÅ FITT-JOBBET 8-17. Inga flex tider som alla andra har. nej nej. Jag e den enda på stället som börjar 8 varje morgon, vecka ut å in. Jag e lack.

Kommentarer
Postat av: Frekka

Älskade vän, ring dit på din rast! eller be din morsa om hjälp. Vi slutar dricka på krogen samt lånar kläder av varandra så löser det sig. Det löser sig alltid!!

2008-01-14 @ 21:02:36
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: sushi

ja vi ska fixa det här. jag kan bli din ekonomiska rådgivare du vet att jag är bäst på pengar! vågar du överlåta din ekonomi till mig???

2008-01-14 @ 21:24:23
URL: http://sb7000.blogg.se
Postat av: sushii

en komentar om mina nya tänder tack ???? :D

2008-01-14 @ 21:27:56
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0