Hazardous Runways

Gårdagen var skit kul! Jag mötte upp dolcevita på söder och drack skumpa på 54. Vidare gick det till Hotellet där mötte jag ingen mindre än min bäst killkompis (som är förälskad i mig, kompisen alltså) pappa. Hans pappa är så jävla stilig. 50 år egenföretagar med massa pengar, röjer stureplan och ser skit bra ut.
Hade inte bangat på honom ute på krogen, men man har ju gränser. Riktigt elakt det skulle vara, kompisen tok kär i mig, jag känner ingenting för honom men hans pappa heheh!

Vidare till East där man stötte ihop med min Mr game. Jag fick en neg (en pik= en komentar där gamare pikar en) sen drog vi till  Village. Fan va roligt jag hade. Valde att även idag göra en vurpa på golvet (halkade på glas) och dessutom skära upp händerna.

Detta ett allvarligt problem något måste göras!!! Det är fan livsfarligt i höga skor ute på hala golv!

Kommentarer
Postat av: Frekka

Haha, när jag och Shårre föll HANDLÖST ner för trappan i Östermalmstorg. Vi reste oss upp och.. ramlade IGEN. Livsfarligt

2008-01-20 @ 20:17:34
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Linda

Varför i hela friden ska dom behöva ha såna höga skor egentligen? Dom är redan långa som fan! Och det var väl kläderna dom skulle visa upp? :S Haha

2008-01-22 @ 10:44:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Frekka

Haha sant, men man blir ju snyggare i heeels! ;)

2008-01-22 @ 12:49:12
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahhahahahah, det där är min favoritvideo, ääälskar när folk ramlar!!!

2008-01-22 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0