Hångel & bh stl 70AA

Idag var jag ideal mamman (riktigt het ideal mamma). Släpade omkring med min lilla syster  på eriksdalsbadet. Kallt och jävligt var det när man gick mellan pool och rushkanor. fick stå i kö till jävla bubbelpool i hundra år för att alla jävla babbe gubbar som är där med familjen och badar, har bänkat sig i bubbelpoolen med sina feta  håriga kroppar.
Barn och äckliga pojkar/gubbar över allt.

image374


Utmärglad och frussen bitch satt jag vid kaffeterian och värmde mig med en kopp kaffe. Kom och tänka på alla gånger jag sprungit omkring på det här badet med mina fjårtiskompisar och killkompisar. Hoppat omkring i string under ett par shorts och en bh (AA75). Busat i rushkanorna och hånglat i bubbelpoolen. Det var tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0