goosh

Nu var det cirka hundra år sen jag skrev, men det ska bli bättre, hoppas jag att jag lovar :D

Jag saknar min Frekk massa. Vasafansa.. Men det är bara en vecka och förhoppningsvis en av de bästa veckorna någonsin... När du kommer hem får vi börja planera vår Copenhagen resa!! JAG LÄNGTAR! Jag har sån otrolig reslust just nu..

På lördag ska jag på inflyttningsfest, kan bli jäävligt najs.. Om man bortser från att jag jobbar heeela helgen.. Sen hela nästa också.. Men sen ere Frekks 20 årsdag och min bror 22års dag.. Party! Iaf, till på lördag blir det en grym guldig vct jacka, svarta struprör, linne och highheels. I like.. Gangzta
För övrigt ska min man med på denna fest vilken jag tycker är mycket roligt.. Skönt att göra någonting tillsammans förutom att sörja skolan tillsammans.

Jag har varit på anställningsintervju för en ny klädkedja som kommer till Sverige.. Jag hoppas att ni alla håller tummarna för det gör jag.

Jag som knegat på Ica i mer än 2 års tid nu ska berätta lite om vad vi önskar av er som kunder, så jag hoppas att just idag så läser alla vidriga mathandlare detta.

*Vi hatar när ni inte hälsar tillbaka när vi för 456 gången säger hej för dagen och tvingar oss själva att le.
*Vi hatar när man pratar i telefon och total ignorerar denna obetydelsefulla människa bakom kassan.
*Vi hatar när man ställer sig på andra sidan vagnen och kastar upp varorna på bandet, vår arbets plats!
*VI hatar när barnet i er träder fram och lusten att prova hur högt man kan bygga varuberg utan att de ramlar!!!!!
*Vi tycker inte om när ni säger saker som "Fan va trist att inte ha en utbildning utan tvingas sitta här på kvällen" JACK ASS!

<3 Men vi älskar er som är trevliga, hälsar glatt och faktiskt uppskattar servicen vi ger er. Ni kan rädda en hel dag!!

Så varför har jag skrivit detta? Jo för just för att jag ska jobba två helvetiska helger i rad nu. Ångest!! :(

Men egentligen är jag en ganska glad prick ändå, eller mycket energisk faktiskt.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0