Gamla ligg vad har du för dig???

Andra natten ihop med frekk... heheh vill inte vara ensam! Får kanske börja betal hyra till hennes morsa.


Har bestämmt mig för att försöka tracka fram ett gammalt ligg till mig. Blev så inspererad när när ett  ex hittade mig på facebook. 

 Han var den första killen jag blev riktigt förälskad i (förutom den första killen jag kysste när man var 12 år).
Vi träffades på skolavslutningen  i juni 2002 och pratade över msn då han befan sig i turkiet resten av sommaren och blev skit tajta. Jag var typ likblek den sommarn gick ju fan inte ut....
Han var en mix turk/finsk och het som fan. När han kom hem hade vi några heta dejter ochbland annat naken bad i triangel sjön.. hehe
Några dagar efter att han hade varit hemma hos mig och kollat på film (hehe och lite mer) mötte jag honom på söder hand i hand med sitt ex hehe (ex eller hur) vi såg varandra på 30 meters avstånd på samma sida av trotoaren men gick bara förbi varndra med en mötande blick på 2 sekunder.
Jag var 14 år och hjärte krossad. Han var min fjårtis gud.
Vi hördes inte av mer efter det.

image349image350

Frekk är bäst på att hitta människor över internett, hon kan lokalisera  precis vem som helst och vad de hållar på med. Vore kul att se om han hade facebook eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: Frekka

sweeeeeeet!

2008-01-22 @ 22:03:16
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0