Frekk, "the oldie"

Jag säger bara en sak. Åt helvete med alla långa, gängliga 90:or som invaderar Stockholms nattliv trots att dom knappt kommit i målbrottet! Anledningen till denna lilla morgonaggression är att en lite pojkspoling (obeservera att han var 1 jävla år yngre än jag) kallade mig för OLDIE. Va sarusaru?  OLDIE, Jag? Aaaaaaaaaaldrig? Vilket var hans argument? Jo min fina, fejkade vigselring som jag troget drar på mig inför varje utgång för att inte glömma bort min husband in the states. Diss= klartecken för att kalla mig oldie?. Fan jag dör, inte blire bättre av att jag avnjuter min sista månad med en etta istället för en tvåa framför ålderssiffran. Dock så är jag 19 for life. Kapish?

image321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0