Farväl underbara prins!

Min man, Min underbara man har nu tagit steget i från mig och vill säga upp all kontakt för att detta är för smärtsamt.
Vi går nu skilda vägar, och jag gråter innombords...
Fan jag vad jag önskar att han ska ta tag i sig själv bli min prins. Vi har länge trott att vi ska kunna hålla kontakten trotts att vi har varisina liv, men det går inte mer.
Han igår sa vi att vi inte skulle höras på ETT TAG.... Men  fick ett sms och en länk på msn där har sa att vi inte kunder höras mera alls.

Vi får se hur detta slutar........ detta gick länken till................






Jag älskar dig min prins   

ALTTID OCH FÖR EVIGT, DIN FÖR EVIGT!

Längtar tills dagen då du hittar hem.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0