En kåt man med en putande röv framför sig!

En enastående berättelse av Frekk man bockar och bugar!

Idag har varit ett helvette! (kunde verkligen ha behövt en fika i skrapan idag frekk!) På morgonen gick jag till min störda tandläkare som tror att jag är 4 år, pratar med mig som en bebis och förklara precis allt med STORA bokstäver. Idag var på besök igen för att järntrådar bakom tänder för att dom inte ska flytta sig tillbaka till hästbett!  Först satt hon dit en liten järn tråd bakomtänderna på nedre raden och förklarade sen att det gick inte och göra dessama på övre raden utan där ska i stället ha en genomskinlig plast sken !

Ursäkta?????
Hon tar fram an creepy liten jävla plast grej som är ett exakt av tryck av mina nya tänder. Hon trycker upp den i käfften på mig, lika våldsamt som en kåt man med en putande röv framför sig!
jaha där trodde man att man var fri från saker i käften(undantag för heta män) men icce sa nicke (eller min tandläkare margareta!)
image314


På jobbet får jag ett fri spel. Jag håller på att löneförhandla med min chef, han är ett svin. Jag har typ jobbat längst och blev lova från första dagen en heltidtjänst men i stället går den till bruden som började efter mig. Jag har minst i lön och även nu under förhandlingarna begär jag fortfarnde inte lika mycket som resten har!

Sitter i allafall framför arbetsförmedlingen och har precis skickat i väg 5 st ansökningar. Detta ska jag göra hela veckat. Och på torsdag, min lediga dag ska jag ut och dela ut lite cv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0