Can't take it off!

Hej kära vänner! 

Jag hare nice härborta, Steker omkring i Shårres stekarkappa och dricker Starbucks kaffe i takeawayformat. Det är iskallt (typ 17 grader) men varmt om man jämför med Sweden. 

Nu har han dragit iväg på träning vilket betyder att jag har ca 2 h privatliv (jag är ganska pivatlivskrävande). På denna tid har jag planerat att blogga, bajsa och chilla. Om jag inte bajsar snart kommer han tro att jag gainat weight. Vilket jag inte har, jag e bara full med bajs så magen ser gravid ut.


Shårre: klart du kommer träffa mr.Monkey! Inga konstigheter. Däremot bprde du spola J. Han e ett as. Skaffa en RIKTIK dude ffs, varför springer du iväg så fort? Vill du ha nått från the states?

Sushi: VAD för klänning äre?? Jag har köpt Sponge Bob saker till Fia. Ett målarblock, ett limstoft och plåster. (jag ger saker tll ett barn)

MRSC: Har inhandlat 2 st olika Carmex till dig! Nu slipper du ha torra läppar :)



Saknar er på rikitgt. Jag saknar även SOft kök o bar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0