Atonement

Jag kom 3 timmar försent till jobbet idag, OSKÖNT!! Måste jobba extra imorrn, chefens son är sjyk. Jag vill sätta ett skott i pannan på min morsa just nu. Hennes tjat lockar fram ett psykbryt. Fan, jag e 20 barre om två månader, dags att tänka på att flytta hemifrån!

För övrigt så är jag tänd på mitt ex. Vi var tillsammans när jag gick i åttan. Hans fingrar var dom första som besökte min punani. Jag sov ju hos honom förra helgen, vi låg och gosa hela natten. Vill haa!! Apan kommer hem på Alla hjärtans dag, han vill ha en middag och röda rosor av mig, får se hur det blir med den saken. Men fan, jag har saknat honom.

Ska på bio med Smulan, min lillesyrra ikväll, tänkte se den där Försoning, med Keira Knightley (som jag inte tål). Hon e ett fuckface med skelett kropp.

Vilket kasst inlägg det här blev, ingen röd tråd för fem öre. Vem bryr sig.


PuSsSsS /Shårre  (mitt hår blev faktiskt bra btw...)


image276


image277


Den där klänningen har blvit utsedd till filmhistoriens snyggaste. Monroes vita klänning tar den här, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0