Aprak! Men hetast av alla (not)

fan, jag och rödvin går verkligen inte ihop, får nog lägga ner tanken på att dricka ekologiska rödvin som våran smalbibel tipsade om!
Igår var det hejdåfest för bitterfittorna , dom ska åka till thailand!  Vi var  inne lagom till happy our och de resulterade till ännu mera vin! Skit stället vi var på hade inget på killfrontet att erbjuda, men vad räknar man med när man går till ett fjortis ställe!????
I påtok för höga klackar och en enormd mängd alkohol i kroppen, tar jag ställning på dans golvet!
Dancefloor here i come!

image285
Jag är snyggast, hetast och bäst på att dansa!!!!!!!! (hahaha inte i går)
Vi står i en liten hög och dansar när jag bestämmer mig att utmana ödet och dansa lite vildare! jag slår omkul baklänges och får hela min drink över mig!
Vad gör man!!!  sittandes på golvet räddar min polare mig. i Det läget ville jag bara döööö!
Kvällen gick mot sitt slut och jag lämnade gruppen för att åka till mitt ex som jag nu efter par glas saknar extra mycket!
för övrigt verkade han inte lika road av att jag ringer och säger att vi ska ringas i morgon när jag inte är full! oooobss!
Ja ja drog vidare och mötte upp en gammalklasskamrat som forade sin 20års dag med pojkvänn kompisar och hennes föräldrar (dom är så jävla sköna!) efter ett par gärn på ett skit hak, bäddade hennes  föräldrar ner mig hemma hos dom i deras gästrum :D

hahahaha ! ja men det var i går, glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0