Änka igen. Vill du?

Nu har jag märkt att min man är borta. Jag är ensam på dagarna eftersom alla jävlar gör annat (jobbar). Man märker inte vad man har tills man förlorat det! Jävla skit. Jag går upp 13 eller senare på dagarna eftersom inget tröttar ut mig längre (som min man kan göra) och sitter här och ugglar på nätterna. När jag e riktigt ensam åker jag in till Sushi när hon har rast å tvingar henne till att fika.

Som änka  känner jag även suget i kroppen. Min kropp förnekar mitt nunnifierade tillstånd. Den har cravings. Ge mig balle och passion. Ge mig hår över kroppen (inte min kropp) å svinaktighet. Ge mig e psykbryt och glädje. 

Det finns även ett annat sug å det är lite mer i stil med... FEEESTAAAAA! ROOAA SIIG LIITE! HÄÄÄRJAAA! SPÅÅÅRAA! REESAAAAAA!

Kom igen, vem vill göra det med mig? Vem vill sysselsätta mig å leka med mig tills jag e trött nog för att sova på nätterna? Who? En ljuspunkt är att MRSC kommer hem @ sunday å då ska även hon tvingas till fikning.

image271


If you want it, come and get it.

/The nun

Kommentarer
Postat av: sarah

Skulle vara kul att få se vilka ni var en gång, hur ni såg ut osv. Men å andra sidan är det också lite roligt mystiskt så som ni skriver.
Jag bara älskar eran blogg tjejer! :)

2008-01-10 @ 14:39:18
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se
Postat av: frekka

Haha! Sweet! Det finns nog lite pics här och var. Iaf en på mig. Cencurerad :)

2008-01-10 @ 14:47:18
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0