Allergichock!

Jag är en frisk person utan allergier eller andra störningar. Nu har jag kommit fram till att jag är allergisk mot en sak. MAMMOR! Speciellt mammor som bloggar om hur hemskt deras jag-är-för-ung-för-å-va-mamma-liv-dessutom-är-jag-ensamstpende helevets liv!! SYYYYYYYYND att ni har kastat bort hela livet! Det är ju för fan NU man ska leva livet som en prärievarg! MEN JAG VILL INTE LÄSA OM ER! Bort från bloggtoppen inom 1 innan jag bajsar på mig. Jag vet att jag inte behöver läsa men ligger den på toppen så kommer jag att läsa. Ni kan dra åt helvete alla jävla mammor. Bort från internet, bort från tunnelbanan, bort från SKRAPAN och bort från trottoarerna så man kan promenera som vanligt utan att bli påkörd av ett jävla fetto med 3 småglin och 6 vagnar. *RASERII GAGAGAGAGAGAGAGA* Ni kan även sluta hala fram era vidriga juver som ni matar kidsen med. YÄCK. Inte in my face por favor.

image373

Nån gång kommer jag också bli en sån där. MEN INTE NUUUUUUUUUUUUU!

Tack, nu är jag lugn igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0