A piece of me!

Sheisser jag e helt SLUT efter jobbet. Jag ska aldrig skaffa ett seriöst jobb där man börjar 07.45. Det är alltför psykist påfrestande. Jag ska vara kung över mitt  liv och bestämma när jag kan tänkas komma till jobbet. Yes.

EFtersom jag råkade köpa skor med olika storlekar (39 & 41!!) måste jag släpa mig in till stan, där alla icke-coop-löne folk hänger omkring, och byta skorna. Den ena iaf. Därför försöker jag reparera mina händer. En vecka på jobbet medför akut hand-invaliditet. Som är torra som kattsand och ser förjävliga ut. Mitt nagellack är schletet osv. Nu ska det bli  makeover så kassörskan på Zara inte svimmar är jag ska visa kvittot i mina frasflingehänder.

Sen ska jag även inhandla lite färg till mitt arma hår. Nu blie mörkt igen eller iaf till Sushi slingat mig ;)

image371
Kan SBsarna höra av sig till mig por favor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0