2008

Jävlar vad helgen gick fort, och nu är vi på ett nytt fucking år!!!

Man var så jävla het igår. SB gänget minus en festade hemma hos mig och senare på en hyrd restaurang på östermalmstorg.
MRS C´s man gick mig på nerverna då han hela tiden kom och läxade upp mig, och förklarade för mig  att mina nyårs ragg var badboys, inga bra killar.
Han uppmanade mig att i stället gå och ragga på Frekks mans bittra dvärgpolare.. nej tack!


 Frekk plus hennes man drog vid halv 3 då mannen i fråga hade slagit ut sina tänder... MOHAHAHAHAH!!!
image249


När festen var slut, kom min bästaste bästaste vän, (redhead) och hjälpte mig hem :)
Där fick jag ta ett bad, sen lagade han mat till mig. Och försedde mig med hans nya sovsätt från calvin klein ....... Sweeti!

Imorse körde han hem mig (tyckte inte jag skulle åka hem i mina nya skor :)
Vi kollade på film -The boondock saints (min mans älskling film)
image250image251

Kommentarer
Postat av: shårre

du krånglar bara till det ännu mer för dig själv, dont break his heart

2008-01-01 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0