Update

Jag försöker lägga ner den där mannen totalt va. Vi snackade lite i fredags, jag var ju såklart full och sa nåt om att jag skiter i det här, blablabla. Sa nåt om att han får höra av sig, att jag inte tänker toffla. Kan någon sätta alkohollås på min mobil? Han svarar med att vi inte ska bete oss som några jävla fjortonåringar och bry oss om vem som hör av sig när.

Iaf. Hade missat samtal från honom i lördags natt klockan 05.00. Han vill bara ligga. Jag klarar inte av det, då är jag hellre ensam eller ligger med nån jag inte har en enda smula känsla för. Sen dess har vi inte hörts, nu skrev han ju på fejsen. Men han skriver på fejsen till dom flesta liksom. Tänker inte svara. Frekk, i need u. Kom hem. Depp-mode gånger sju tusen. :(

Kommentarer
Postat av: Frekk

Det som inte dödar, härdar. Önskar jag kunde göra nått men. Jag tror att han är otämjbar. Han är van att vara Mr.Lättfotat och han vill ju inte ens bryta trenden. Fan för honom, men skit i de bara. Dock inte genom alkohol och bittra nätter... Umgås med ze crew and you will survive!

2008-02-26 @ 18:50:38
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0