Tavsan version 1.2

Tja.

Idag har jag träffat en kaninbäbis!!!! Jag är salig, den va så jävla söt. Det var en man som hade två kaniner som drog upp "horoskop-lappar" från en grej (vi blev naturligtvis blåsta på massa pengar) men shiiiet va söt den var alltså!!

För övrigt är jag värsta outsidern här med mitt blonda hår och ej simmarkläder. Folk glor och babblar, rätt kul. Tjejerna i simlaget vågar inte prata engelska med mig och jag hajjar enbart om dom vill prata om kaniner på turkiska med mig (tavsan) Haha. Dock så vill dom ha mitt MakeUpStore nagellack men det är för dyrt för att ges bort :P

Jag har tll min förskräckelse upptäckt att 1. det finns EJ papper på offentliga toaletter (eeeh JAHA) 2,. Vissa toaletter är enbart ett HÅL i marken, hallå är jag i Thailand eller vadihlveteeeeeee! Kan jag få slippa smittohärden att gå på "hålet" aka toan. Fyfasiken.

Dagens mat: McTurko (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Haha

Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0