Take a chillpill!

Nu lugnar vi ner oss en smula tycker jag!

Frekks analys av situationen:

Han är rik, en tanborste kostar typ 25:- och ni skulle ju faktiskt typ ligga. Han vill ha en fräsh tjej.

Du har ingen aning om hur många "andra likadana" brudar som är tänkbara. Han kanske har fler. 

Jag fick också en tanborste typ 2a övernattningen hos game numero uno.

Han son är ett extremt tilldragande knep för att visa upp sin "känsliga, mjuka, beskyddane pappiga sida" och NEJ jag tror inte att hans son far illa av det. Han har ju ändå en mamma en vecka i taget och ungar är jävligt bra på att acceptera och anassa sig. Indianen tror nog inte att det skadar sonen, och kanske har han rätt. Just för dig Sushi är det otänkbart att presentera en "random dude" för ditt barn, men vafan. 

Han kommer till min födelsedag eftersom "han sa att han skulle tittta förbi" vilket är ett typikt game-drag. Han håller vad han lovar men är oberäknelig på andra sätt.

Han dyker upp när du i princip ber honom komma förbi. Du hade kanske också svängt förbi om han satt på en ståupp grej. 

Du r bra i sängen och insatt i hans hobbyverksamhet/jobb/vad man nu kallar det. Himla bekvämt eftersom brudar som är hans "offer" enbart blir för påfrestande för honom! 


Take a cillpill!! :) Han är nog bara bekväm med att hänga och ligga med dig. Svårt för en farsa/gameboy/gamling att få känslor så fort tror iaf jag. Notera "gamling" :P




Vet dock inte vad han sa i SERIÖSSNACKET, skulle du kunna skriva det så mn slipper undra? Då kanske min analya ta annan vändning.




Kommentarer
Postat av: sushi!

si si, har alltid dina ord i bakhuvudet, men anar ugglor i mossen, svårt att skriva allt här tar det när du kommer hem :) love ya

2008-02-27 @ 23:22:35
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0