Tack!

Min 20 årsdag förvandlades från ångestens afton mumero uno till en helt perfekt topnotch night! TACK FÖR ALLT!! Kvällen innehöll så mycket att det inte ens går att beskriva. Sedan kom min släkt hit idag för att gratta mig. Fick pengar och lite annat. En del av pengarna ska jag använda till nått nice som jag ska köpa på Afrodites Apotek. Ska teasa min husband till max tänkte jag.. Hehe.

Den här veckan blire bootcamp i träningsväg för mig. Fatta att jag ska träffa min svärmors MAMMA! Jag ska vara så schnygg att det är ett skämt. Dock så tror jag att jag ska satsa mest på den söta looken. Annars kommer jag drabbas av plötsliga hora-madonna-attacker på plats. Jag får väl ta och inspireras av min ärkerival (Rachel Bilson) och sticka en kofta eller nått.

image426

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0