Sushi vad gör du? Suuuushi vaaad gör Du?

Hon har nått fuffens för sig. Trodde först att det var dags för insprutning av restylane eller dyl. Men nu tror jag mer på en tatoo. Im so excited, kan du berätta nu din lilla rackare.

Måste meddela mina planer också, har bestämt mig för att åka med Lill-M till Barcelona. Kanske inte tretton veckor men en månad iallafall, ska snacka med jobbet imorgon. Uppsägning eller inte, jag ska dit. Behöver lite miljö ombyte, skulle dock vilja ha med mig SB! Måste sluta vara så feg, om det går åt helvete så kommer jag hem och fixar nytt jobb, det e inget mer med det.. Får ställa mig på Donken i värsta fall!

FREEKK vilket datum är du hemma igen?
MRS C är du hemma nu?


<3 KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Frekk

jag tycker din plan låter utmärkt! Miljöombyte is the shieeet! Då kommer jag lätt dit och är där med er en sväng. Måste ändå säga upp mig....

Haha. Tror också på en tatuering... Kanske ska det stå "Top Notch" oi pannnan?

jag kommer hem den 9 mars, be cool stay in school

2008-02-28 @ 19:20:48
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0