sushi överannalucerar!

okej her i go... sammanfattning om de senaste veckorna med herr indian. Lite bakrunds fakta behövs om vi ska kuna annalusera vad denn man håller på med.
image438
Indianen och jag gick ut i hop för några helger sen, både fredagen och lördagen, ingenting hände, absolut igenting. friends partying!
Vi bestämmde senare träff för att chilla typ, denna dag råkade vara allahjärtands dag... hehe ingen sa något om att det just var alla hjärtans dag, men vi lagade mat i hop, drack vin och hade en passionerad natt i hop. 

image439
Dagen där efter råkade vara frekks 20 års dag, och när jag smet från honom på morgonen sa ja att han och polarna kunde komma förbi village senare.. han sa ja men det gör vi!

Hördes ite av något mer på kvällen. men efter flera timmars party och firande ser jag honom helt plötsligt komma mot mig på dans golvet, och då var kl run 3 halv 4.
- jag sa ju att jag skulle titta förbi!
 han kom själv, även denna natt sov vi ihop.

lördagen var vi på varsitt håll.... ingea telafon samtal. hade ett missat samtal från honom på söndagen  sände iväg ett sms att jag skulle befinna mig på en standup komiker show vid en viss tid samma kväll, själv! kom dit om du har lust.

yes 10 min innan showen började kände jag en hand på axeln och en puss på kinden, he was there!
Slaggade där då med ! åkte hem på måndags morgonen.

Detta var förr förra helgen!'

Nu i veckan bjöd han över mig i torsdags för att laga mat i hop med honom och hans son...!!! vi hade skit mycsigt, och jag drog hem efter lill killen somnat.

Nu i helgen i lördags träffades vi upp efter fest på varsitt håll och sov i hop. På morgonen gjorde han i ordning världens mysigaste bad, med skumm och tända ljus och musik! Och sen var vi med varandra hela dagen på söndag tillsammans med hans son.

Dessa "signs" har vi och annalucera:

Han har haft serious talk witch me!
jag har träffat hans son
Och hans pappa (han skulle i och försig lämmna sonen då de 2 hade varit och badat, kanske ren slump)
Han har köpt en tand borste till mig!
image440


vi ska nu ha i åtanke att denna man är en väldigt frigjord konstig man, cant say every thing.
Men man måste ha i åtanke att han kanske bara ser mig som en typ bästa ligg polare!
men jag anar ugglor i mossen, han gör mig förvirrad och det är det han vill men... någonting säger mig att det är någonting mer, annars hade han inte parat med mig som han gjorde i lördags. and waths up witch the fucking tankborste, fine han kanske inte bara vill låna ut sin :D

kisses sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0