snabb uppdatet!

Frekk- Ta de lugnt det var 2 veckor sedan han fick väl ett lite cp ryck, men han vet var han hör hemma! Förövrigt är det mest atraktiva hos en kvinna enliget min mr game:

Hon kan på avstånd se mig sitta med en rad tjejer, och hon på sitt håll är omringar av en mängd alpha hannar. Men vi vet att det är vi 2. och i det är senare som vi tar varandra i handen och går där ifrån. Hon är så trygg i sig själv och litar på mig. Det måste hon, för även om jag inte gör någonting då hon står på vakt, kommer hon aldrig att kunna vakta mig hela tiden. Vill jag så hittar jag ett sätt, ingen kan stoppa mig.

Be the fucking best wife ever!
 Och om han är ett svin, kommer du alltid att vara hans perfekta wife! Inte i hog kommen som psykbruttan!


Gårdagen var så jävla info berikande, skit kul. Jag och min Mrgame satt på avstånd och spanade på resten av gänget. han förklarade precis vad dom gjorde, och efter en och en halv timme var jag också ute på fältet och spelade :D


vid halv tre tog han min hand och sa nu går vi.. han syftade på hem till honom.... hehe not! till tunnelbanan för jag ska hem! Lite besviken men men...

Kommentarer
Postat av: Frekk

TACK! det var detta jag behövde :)

2008-02-02 @ 17:42:57
URL: http://sb700.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0