Shårre ger tecken på liv

Hej allihopa, idag är det lördag och jag är sååå glad för det! Haha.

Nej men hej babysar jag heter Shårre och jag lever! Igår var jag ute med E & S från andra sidan stan. Mötte upp Gäddan och en polare till honom och drog till After. Dom första man möter när man kommer dit är crybaby nr 1 med vänner. Dom påpekar att Frekk har varit odräglig mot dom, men vägrar säga vad hon sagt. haha..
Fan Frekk måste träffa dig live å berätta om den här kvällen. Har fått veta mycket smaskigt skvaller.!

Tare lugnt ikväll tjejer! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr så älskar jag att c´vara just odräglig..... verkar som att fjanton hänge på after,,,,

2008-02-03 @ 08:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0