seriös faktor numero uno!

Min espanol boy, Mr dady, tjuren eller  Mr game det får bli omröstning om vad han ska få för smeknamn.

vi sågs som sagt på alla hjärtans dag, frekks 20 års dag,och på söndagen- till måndags morgon.
Vi sa att vi skulle höras i veckan då han har sin son denna vecka. man vill inte vara för needy!
 så ringer han redan i går under min arbets tid så jag kan inte svara. och ringer inte heller upp av det faktum:

är det något viktigt ringer han igen
ringer  inte om jag har något och säga.
 resultatet blev att jag ringde idag i stället.

Utbytte lite artighets fraser sen sa han att han ringde mig i går för att fråga om jag ville laga mat med han och hans son....

sorry hade tjejkväll!

image431
Happy family


i stället är jag bjuden på lagamat träff i morgon.
HJÄLP!""
 jag skulle då inte som förälder bjuda hem någon jag enbart ligger med och pressentera för mina barn, heller skulle jag inte vara så frekk (hehe frekk!)  och typ använda mitt barn som en- hej se på mig im the perfect dady ligg med mig.


resultat av mina funderingar och uteslutningar då jag inte tror att han skulle använda sin son på det sättet och har nog också så mycket vett att han inte pressenterar honom för  brudar han ligger med.

Är espanol boy, Mr dady, tjuren eller  Mr game intrested in me på ett mer seriöst sätt?

no! for fuck sake his a game boy, then whats up??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0